Hvordan fungerer forsendelsen ved pinkorblue.dk?

Vi sender din bestilling med PostNord. En bestilling på pinkorblue.dk kan kun leveres til adresser i Danmark.

Hvornår modtager jeg min ordre?

Et produkts leveringstid fremgår på produktsiden. Så snart pakken bliver afsendt, modtager du en forsendelsesbekræftelse på e-mail. Med forsendelsesnummeret og linket, kan du spore din pakke.

Skal jeg betale for fragt?

Forsendelsesomkostningerne ved bestillinger til et udleveringssted (posthus, pakkeshop, mm) = 49 kr. For bestillinger med en vareværdi over 500 kr. er forsendelsen gratis. For hjemmelevering debiterer vi 69 kr. uanset vareværdien. Når du bestiller produkter, som producenten leverer direkte, kan du kun vælge hjemmelevering. Det kan du se ved, at den leveringstid, der er angivet på produktdetaljesiden, afviger fra den almindelige leveringstid på 3-5 arbejdsdage. Dette gælder også, hvis du bestiller produkter, der sendes fra vores lager, i kombination med produkter, der sendes direkte fra producenten. Vi har en fast pris for forsendelse, som er 69 DKK.

Kan jeg ændre, hvornår og hvor min pakke bliver sendt hen?

Som udgangspunkt kan du under selve bestillingen vælge mellem hjemmelevering eller levering til et pakkeudleveringssted i nærheden af din angivne adresse. Forsendelsesomkostningerne ved bestillinger til et udleveringssted (posthus, pakkeshop, mm) = 49 kr. For bestillinger med en vareværdi over 500 kr. er forsendelsen gratis. For hjemmelevering debiterer vi 69 kr. uansetvareværdien. Efter bestillingen er det ikke muligt at ændre leveringsmetoden hos os. Det er muligt at vælge mellem de forskellige typer af levering (modtagerflex), som vores leveringspartner PostNord tilbyder. Man skal dog selv indgå en aftale direkte med dem.


Ønsker du at bestille til et andet land, eller er du flyttet?

Indefra den Europæiske Union (EU) og det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde (EØS) har du fri adgang til vores onlinebutikker, som henvender sig til personer i EØS. Levering fra vores danske webshop er kun mulig inden for Danmark. Hvis du har brug for en faktura med en udstedt adresse uden for Danmark, bedes du i første omgang indtaste din danske leveringsadresse som faktureringsadresse. Hvis du så kontakter os efter at have afgivet din bestilling, sender vi dig gerne en faktura med din udenlandske faktureringsadresse. Du kan kontakte os via e-mail til info@pinkorblue.dk, via telefax til +49 (0)234/54573110 eller telefonisk indenfor vores servicetider på telefon 82 56 80 73. Hvis du ønsker levering til et andet land end Danmark, skal du blot købe fra vores internationale online webshops:

Østrig | Schweiz/Liechtenstein | Frankrig | Nederlandene | Belgien | Finnland | Norge | Sverige | Polen | Italien | Spanien | Tjekkiet/Slovakiet


Du fandt ikke svar på dit spørgsmål her?

Kontakt os personligt

Skriv til os
Du kan kontakte os via vores kontaktformular. Vi svarer indenfor 2-3 hverdage.
Skriv til os
Ring til os
Vores kundeservice hjælper gerne. Tak for din forståelse for, at ventetiden kan være lidt længere.
Ring til os