Enkelte artikler bliver afsendt direkte fra producenten. Hvis artiklen bliver leveret direkte fra producenten, bliver et leveringstidspunkt aftalt telefonisk med leverandøren. Her er...mere
Har du modtaget de forkerte produkter eller andre produkter, som du ikke har bestilt? Det beklager vi meget! Returnér det forkerte produkt og markér på returfragtsedlen, at du...mere
Leveringstiden af din pakke finder du på produktsiden. Så snart din pakke er afsendt, modtager du en e-mail med forsendelsesbekræftelse, forsendelsesnummer og link til PostNords Track...mere
Vi sender din bestilling med PostNord. En bestilling på pinkorblue.dk kan kun leveres til adresser i Danmark. Hvornår modtager jeg min ordre? Et produkts leveringstid fremgår på produktsiden....mere
Indefra den Europæiske Union (EU) og det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde (EØS) har du fri adgang til vores onlinebutikker, som henvender sig til personer i EØS. Levering fra...mere
Nej, af logistiske årsager kan bestillinger ikke afhentes på vores lagre. Flere spørgsmål Hvordan fungerer forsendelsen ved pinkorblue.dk?mere
Ved bestillinger med flere produkter kan leveringen blive opdelt i flere pakker. For hver pakke modtager du oftest en separat forsendelsesbekræftelse pr. e-mail med sporingslinks. Større...mere
Det beklager vi. Sommetider sker det, at en artikel er defekt eller mangelfuld. I disse tilfælde har du selvfølgelig mulighed for at reklamere. Kontakt os og angiv dit ordre-/bestillingsnummer,...mere
På din kundekonto kan du ændre eller tilføje leverings- og faktureringsadresser. Desværre har vi ikke mulighed for at ændre fakturerings- og leveringsadresser på eksisterende ordrer....mere