Så snart du har bestilt, kan leveringsadressen ikke længere ændres, fordi denne er knyttet til køberbeskyttelsen hos Klarna og PayPal. Du kan i stedet annullere din bestilling som beskrevet ovenfor. Kan din bestilling ikke længere annulleres, vil pakken blive afsendt, og blive sendt retur til vores lager. Når vi har modtaget og behandlet din returpakke, booker vi en refundering.
Det er desværre ikke muligt at annullere en ordre uden for vores kundeservices åbningstider. Så snart pakken er afleveret til postnord, modtager du en e-mail.
I dette tilfælde vil pakken blive returneret til os, og du vil få refunderet dine penge inden for 14 dage efter, at pakken er returneret til os.
Indefra den Europæiske Union (EU) og det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde (EØS) har du fri adgang til vores onlinebutikker, som henvender sig til personer i EØS. Levering fra vores danske webshop er kun mulig inden for Danmark, eksklusiv Færøerne og Grønland. Hvis du har brug for en faktura med en udstedt adresse uden for Danmark, bedes du i første omgang indtaste din danske leveringsadresse som faktureringsadresse. Hvis du så kontakter os efter at have afgivet din bestilling, sender vi dig gerne en faktura med din udenlandske faktureringsadresse. Du kan kontakte os via e-mail til info@pinkorblue.dk, via telefax til +49 (0)234/54573110 eller telefonisk indenfor vores servicetider på telefon 82 56 80 73. Hvis du ønsker levering til et andet land end Danmark, skal du blot købe fra vores internationale online webshops:
Østrig | Schweiz/Liechtenstein | Frankrig | Nederlandene | Belgien | Finnland | Norge | Sverige | Polen | Italien | Spanien | Tjekkiet/Slovakiet