Hvordan kan jeg ændre eller annullere min ordre?

Allerede gennemførte ordrer kan ikke efterfølgende ændres.

Annullering af ordre:

BEMÆRK!: På grund af sygdom er vi nødt til at lukke vores telefoniske hotline i nogle dage. Du kan stadig kontakte os via e-mail.

Efter gennemførelse af en ordre kan du indenfor kort tid annullere din ordre, hvis du kontakter kundeservice telefonisk på 82 56 80 73. En e-mail til kundeservice indenfor denne tid er ikke altid tilstrækkeligt. Udenfor servicetid - og i weekenden er det desværre ikke muligt at annullere ordrer. Her kan du foretage en ny bestilling. Hvis din bestilling ikke kan annulleres, kan du nægte modtagelse, når posten kommer for at aflevere din pakke. Lægges den til afhentning på et udleveringssted, kan du møde op og nægte modtagelse af din pakke. Er dette ikke muligt, kan du kontakte kundeservice og bede om et returlabel.

Ændring af faktura/leveringsadresse:

Så snart du har bestilt, kan leveringsadressen ikke længere ændres, fordi denne er knyttet til køberbeskyttelsen hos Klarna og PayPal. Du kan i stedet annullere din bestilling som beskrevet ovenfor. Kan din bestilling ikke længere annulleres, vil pakken blive afsendt, og blive sendt retur til vores lager. Når vi har modtaget og behandlet din returpakke, booker vi en refundering.

Ønsker du at fjerne eller tilføje noget til din bestilling?

Det er desværre ikke muligt for os at tilføje eller fjerne noget til din bestilling. Du kan kontakte os indenfor en time, og vi kan forsøge at annullere din bestilling, og du kan derefter foretage en ny bestilling med alle de ønskede produkter.

Ønsker du at bestille til et andet land, eller er du flyttet?

Indefra den Europæiske Union (EU) og det Europæiske Økonomiske Samarbejdsområde (EØS) har du fri adgang til vores onlinebutikker, som henvender sig til personer i EØS. Levering fra vores danske webshop er kun mulig inden for Danmark, eksklusiv Færøerne og Grønland. Hvis du har brug for en faktura med en udstedt adresse uden for Danmark, bedes du i første omgang indtaste din danske leveringsadresse som faktureringsadresse. Hvis du så kontakter os efter at have afgivet din bestilling, sender vi dig gerne en faktura med din udenlandske faktureringsadresse. Du kan kontakte os via e-mail til info@pinkorblue.dk, via telefax til +49 (0)234/54573110 eller telefonisk indenfor vores servicetider på telefon 82 56 80 73. Hvis du ønsker levering til et andet land end Danmark, skal du blot købe fra vores internationale online webshops:

Østrig | Schweiz/Liechtenstein | Frankrig | Nederlandene | Belgien | Finnland | Norge | Sverige | Polen | Italien | Spanien | Tjekkiet/Slovakiet


Du fandt ikke svar på dit spørgsmål her?

Kontakt os personligt

Skriv til os
Du kan kontakte os via vores kontaktformular. Vi svarer indenfor 2-3 hverdage.
Skriv til os
Ring til os
Vores kundeservice hjælper gerne. Tak for din forståelse for, at ventetiden kan være lidt længere.
Ring til os